Cyberpunk 2077 zgodnie z obietnicami studia CD Projekt RED zostało połatane do wersji 1.05. Na konsolach hotfix jest już dostępny, a na PC pojawi się w ciągu najbliższych dni. Co poprawiono tym razem? Lista jest dosyć długa - naprawione zadania, usprawniona wydajność, lepsza grafika.
Jeśli przeszkadzało wam znikanie Jackiego w misji Bilet wstępu i Skok na głęboką wodę, to
CDP Red załatało ten błąd, podobnie jak blokowanie postępu w zadaniach Kto sieje wiatr, Na rozdrożach, Mieszkanie nr 303, Na czarną godzinę i wielu innych.
W samej rozgrywce w
Cyberpunku 2077 poprawiono czas reakcji NPCów chroniących się podczas walki i ilość strzałów potrzebnych do zabicia cywili w walce dystansowej. Zmiany dotknęły także interfejs gry. Menu Ekwipunku nie zamyka się już natychmiast po otwarciu go po raz pierwszy po opuszczeniu samochodu, a także naprawiono błąd, wskutek którego celownik broni nie znikał z ekranu.
Oprócz tego poprawiono nachodzące na siebie elementy interfejsu i wyświetlanie ikon tłumików, naprawiono NPCe w "pozie T' w zadaniach Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Fabryka nielegalnych doznań i Kontrakt: Zabawy z bronią, usprawniono także implementację technologii HDR i resetowanie się ustawień na konsoli po wyłączeniu gry.
Łatka 1.05 do
Cyberpunk 2077 poprawiła także wydajność gry. Zoptymalizowano domyślne zużycie rdzeni w procesorach 4- i 6-rdzeniowych AMD Ryzen, usunięto wykorzystanie instrukcji AVX oraz plik memory_pool_budgets.csv, który jest pozostałością procesu dewelopingu. Zniknęła także konsola debugowania.
Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-12-19 12:30:34
|
|